نرم افزار مشتری مداری بیمه به شما کمک خواهد کرد بخشی از نیازهای مشتری خود را در امر مشتری مداری برطرف کنید.
برخی از امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد به شرح زیر است
1.تعریف و مدیریت بیمه و بیمه گذار
2. نمایش کلیه بیمه گذران و بیمه نامه ها بصورت یک لیست کامل
3.نمایش تعداد کلیه بیمه نامه های صادر شده به تفکیک نوع بیمه
4.نمایش آمار تعدادی بیمه نامه های صادر شده در هر ماه و جمع آن در سال
5. قابلیت جستجو در بین بیمه گذاران و بیمه نامه ها
6.تعریف و مدیریت بازاریاب
7.محاسبه میزان پورسانت بازاریاب
8. گزارشگیری کامل از کلیه فعالیت ها در تمامی آیتم ها
9.نمایش آمار کامل از تعداد بیمه نامه های صادر شده بر اساس ماه , سال و نوع بیمه نامه
10.تعریف , تسویه و مدیریت اقساط
11. نمایش سر رسیدچک و اقساط بیمه گذاران
12. مشاهده و گزارشگیری از کلیه چک ها و اقساط
13. یاد آوری و اعلام هشدار سر رسید چک ها و اقساط در چند روز قبل به تنظیم خود کاربر بر روی نرم افزار
14.یاد آوری سررسید چک و اقساط بیمه به بیمه گذار بصورت پیامک و پیام صوتی
15. نمایش سر رسید تمدید بیمه نامه ها
16. مشاهده و گزارشگیری از کلیه بیمه نامه های منقضی و لازم به تمدید
17. اعلام هشدار و یاد آوری تمدید و منقضی شدن بیمه نامه در چند روز قبل به تنظیم خود کاربر بر روی نرم افزار
18.یاد آوری تمدید و منقضی شدن بیمه نامه به بیمه گذار
19.امکانات نرم افزار مشتری مداری بیمه بصورت پیامک و پیام صوتی
20.امکان محاسبه کارمزد دفتر نمایندگی بر اساس میزان مبلغ تسویه شده بیمه نامه
21.امکان محاسبه پورسانت بازاریاب بر اساس میزان مبلغ تسویه شده بیمه نامه
22.محاسبه کارمزد دفتر نمایندگی و جمع بندی آن در هر ماه
23.محاسبه پورسانت بازاریاب و جمع بندی آن در هر ماه
24.تنظیم روزشمار هشدار اقساط ، چکها ، بیمه نامه ها و ..
25.سیستم ارسال پیام کوتاه با اتصال به سامانه پیام
26.سیستم ارسال پیام کوتاه با اتصال به مودم سیم کارت (GSM)
27.ارسال پیام کوتاه بصورت پویا
28.ارسال پیام کوتاه بصورت اتوماتیک
29.سیستم ارسال پیام صوتی
30.قابلیت ارسال ایمیل
31.قابلیت ارسال فکس
32.مدیریت کامل بانک های اطلاعاتی
33.امکان پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار
34.امکان بازیابی اطلاعات از فایل پشتیبان
35.امکان تعریف لیست بیمه گذاران از طریق فایل اکسل
36.قابلیت خروجی اکسل از لیست بیمه گذاران
37.امکان انتخاب رنگ تم نرم افزار به انتخاب کاربر
38. قفل امنیتی جهت ورود به نرم افزار جهت امنیت حفظ اطلاعات
39.تغییر و تعریف رمز ورود به نرم افزار
40.امکان بازیابی رمز عبور به نرم افزار توسط مالک
امروزه در دنیای کسب و کار رقابت به سرعت در حال گسترش است , این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است. در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است.
مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آنها به شدت در حال افزایش است.
کوچکترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری ، قطع ارتباط او با ما و جذب او توسط رقیبان می شود و این در واقع شکستی بزرگ برای کسب و کار ماست
و تداوم این شکست ها منجر به مغلوب شدن در جنگ و مرگ کسب و کار ما خواهد شد.
در واقع می توان گفت مشتری به عنوان کسی که حیات کسب و کار ما به او وابسته است مهمترین سرمایه سازمان ما به شمار می رود
و امروزه حفظ و افزودن به این سرمایه اولویت اصلی سازمان های پیشرو در بازار است.
حال ببینیم چگونه می توان این سرمایه بزرگ راحفظ نموده و به آن افزود؟ برای جواب دادن به این سوال ابتدا باید مشتری را بشناسیم و نیاز های واقعی او را درک کنیم.
مشتری کیست؟
در زیر چند تعریف معمول از مشتری ارایه شده است:
در فرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانایى و استعداد خرید کالا و یا خدمتى را داشته باشد،
که این توانایى و استعداد به صورت توأم در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خرید انجام مى پذیرد.
در این دیدگاه، مشترى فرد هوشمند و دانایى است که درباره تأمین نیازهاى خود به خوبى مطالعه و بررسى مى کند و با ارزشگذارى و درنظر گرفتن امکانات و استعداد خود به انتخاب مى پردازد.
نیاز واقعی مشتری چیست؟
مهمترین نیاز های یک مشتری را می توان به ترتیب ذیل نام برد:
1. احترام و توجه
2. ظاهری آراسته و رفتاری مناسب توسط فروشندگان
3. وجود کالا یا خدمات مطابق با نیاز و خواسته او
4. کیفیت مناسب کالا و خدمات
5. قیمت و بهای مناسب کالا و خدمات
6. صرف حداقل زمان در دریافت کالا و خدمات
7. امکان دستیابی مشتریان به رده های بالاتر و مدیران
8. بها دادن به پیشنهادات مشتریان در جهت بهبود محصول، خدمات و ...
جوابگویی به کلیه نیازهای فوق رضایت مشتری را حاصل می کند و رضایت مشتری رمز پایداری او برای سازمان خواهد بود.
در واقع کسب رضایت مشتری همان مشتری مداری است که ماموریت اصلی سازمان های مشتری مدار می باشد.
سازمان مشتری مدار : سازمانی است که هدف آن پیش گرفتن درخواست های مشتریان در مسائلی که بیشترین ارزش را برای آنها داراست می باشد و رضایت مشتری را سرمایه خود و ضامن برگشت سرمایه سازمان می دانند.
اگر مشتریان هیجان زیادی نسبت به شرکت شما و محصولات و خدمات آن داشته باشند، رقبا را از میدان به در خواهید کرد.
برای بهینه کردن کسبوکار خود باید مشتریان را بشناسید، آنها را بررسی و تغذیه کنید. این موارد را برترین اهداف خود بدانید و منشور مدیرِ مشتری را به بخشی جدانشدنی از فعالیتهایتان تبدیل کنید. مطابق این منشور، «بزرگترین دارایی شرکتها، ساختمان، شهرت یا میراثشان نیست، بلکه مشتریانشان است». بهترین راه عملی کردن این منشور این است که به مدیرِ مشتریان شرکت خود تبدیل شوید، یعنی شخصی که مدام مواردی را از طرف مصرفکننده تغییر میدهد.
قهرمانان رویکرد مدیرِ مشتری میدانند که در نهایت همه چیز به خریدار ختم میشود. آنها برای انتقال کار و ارزش بهسختی تلاش میکنند. به مشتریانشان افتخار میکنند و از طرف آنها کارها را ساده میکنند. هر کار ممکن را برای پر کردن شکاف میان کارمندان و مشتریان انجام میدهند. عاشق تعامل با خریداران هستند و «بله» همیشه واژه محبوبشان است.
نمایندگان شرکت دیسکونت تایر، زنجیرهای با ۸۰۰ فروشگاه در ۲۳ ایالت با افتخار اعلام کردند که کارمندان این شرکت روزانه حداقل ۶۰۰۰ بار به خواسته مشتریان پاسخ مثبت میدهند. آنها به کسانی که درخواست تعمیر رایگان تایر پنچر را دارند، پاسخ مثبت میدهند، چه این تایر را از دیسکونت تایر یا از هر جای دیگری خریده باشند. هیچ یک از افراد این شرکت دوست ندارد، نه بگوید، اما همه دوست دارند بله بگویند. وقتی پاسخ مثبت میدهید، کارمندان خود را به تعاملبا مشتریان تشویق میکنید. تبدیل شدن به یک شرکت بلهگو کار سختی نیست. فقط افرادتان را تشویق کنید تا پاسخ مثبت دادن را به عادت خود تبدیل کنند. واژه نه را از دایره لغات شرکت خود خط بزنید.
۶. نیروی سکو: