-
برند سازی مقاصد توریستی آسیا
پنجشنبه 22 تیر 1396 09:03
این برای اولین بار در یک سری در برندسازی مقاصد توریستی آسیا به تمرکز بر روی متودولوژی پژوهش برند و استراتژی های برند در بازاریابی است، دربرگیرنده برخی نتایج از پژوهش قبلی بازار که در حال حاضر منتشر شده است. متدولوژی و پژوهش استراتژی مشخص شده در اینجا یک خلاصه خیلی ابتدایی (پایه) از پژوهش برند و استراتژی انتخاب اطلاعات...
-
۹۰ درصد از تصمیماتی که اتخاذ میکنیم توسط احساساتمان هدایت میشوند.
پنجشنبه 22 تیر 1396 08:59
درصد از تصمیماتی که اتخاذ میکنیم توسط احساساتمان هدایت میشوند. جولای 12, 2017modir ترجمه : ما عموما به نحوه تصمیم گیری خود اعتقاد داریم. از انتخابهای نسبتا روزمره (دنیوی) مانند چه خمیردندانی باید بخرم؟ و یا حتی انتخاب های پیچیده تر و بزرگتر مانند چه خانه یا محل سکونتی را خریداری کنم ؟ حتی اگر در تصمیمی که گرفته اید...
-
بازاریاب
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:10
نرم افزار مشتری مداری بیمه به شما کمک خواهد کرد بخشی از نیازهای مشتری خود را در امر مشتری مداری برطرف کنید. برخی از امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد به شرح زیر است 1.تعریف و مدیریت بیمه و بیمه گذار 2. نمایش کلیه بیمه گذران و بیمه نامه ها بصورت یک لیست کامل 3.نمایش تعداد کلیه بیمه نامه های صادر شده به...
-
مشتری مداری بیمه
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:08
امروزه در دنیای کسب و کار رقابت به سرعت در حال گسترش است , این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است. در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است. مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آنها به شدت در حال افزایش است. کوچکترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری ، قطع ارتباط او با ما و جذب او...
-
قانون طلایی مشتری مداری
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:04
" عبارت «همیشه حق با مشتری است» را به لرد سنیزبری در بریتانیا نسبت می دهند اما گفته می شود که «جان وانامیکر» مالک یک فروشگاه بزرگ در فیلادلفیا نخستین کسی است که در دهه ۱۸۶۰ میلادی این عبارت را برای اولین بار به کار برده است" " همچنین عنوان شده است که : در اواخر قرن نوزدهم عبارت « مشتری پادشاه است The...
-
نیروی هدف
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:03
شرکت کفشفروشی تامز بسیار خاص است. این شرکت به مشتریانش وعده میدهد که: «با خرید هر جفت کفش، یک جفت کفش نو به یک کودک نیازمند میدهد». در اواسط سال ۲۰۱۲، تامز بیش از یک میلیون جفت کفش به کودکان نیازمند سرتاسر دنیا اهدا کرده بود. تامز به سایر «کارآفرینان خیرخواه» انگیزه داد و آنها اکنون از روش «یکی در ازای یکی» این...
-
نیروی ارزش
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:02
۲. نیروی ارزش: قیمتهای خود را بر اساس مطالعه مشتریان هدف بهینه کنید. ببینید مشتریان قبل از انتخاب محصولات شما چند محصول دیگر را بررسی کردهاند. اگر محصولات زیادی را بررسی کرده باشند، نشان میدهد که قیمت شما مناسب است. از مشتریان بپرسید آیا باور دارند که ارزش عادلانهای را از محصولات و خدمات شما دریافت کردهاند. وقتی...
-
مشتری مداری در قرن ۲۱
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:02
در عصر مدرن، فرا رقابتی و اینترنتی امروز که دامنه انتخاب محصول مرزی نمیشناسد و اطلاعات و نظرات گسترده درباره محصولات تنها به اندازه چند کلیک با ما فاصله دارد، مشتریانی که تازه به قدرت رسیدهاند، حرف اول را میزنند. شرکتهایی که سرشان را در برف فرو کردهاند و از پذیرش این واقعیت سر باز میزنند، یا از دور خارج...
-
تعریف مشتری
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:01
نکته 1 : برای اینکه به یک مشتری وفادار چیزی بفروشیم لازم نیست هزینه بازاریابی و... بپردازیم! نکته 2 : یک مشتری با تجربه بد می تونه 8 تا مشتری رو از ما بگیره !( البته با وجود اینترنت این تعداد خیلی بیشتره ) اما حالا مساله رو از جهت دیگه نگاه می کنیم . 1- ما می دونیم که تکنولوژی های جدید همه چیز رو تحت تاثیر قرار می...
-
قواعد و اصول کلی که بانک ها
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 15:00
بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از: 1 - مهم ترین اصل و پایه بانک، مشتری است، رضایت و ارائه خدمات سریع و به دور از بوروکراسی برابر قانون وظیفه هر بانکداری می باشد. 2 - بانکدار نقش امانت دار را ایفا می کند و موجودی و ذخایر پولی او متعلق به سپرده گذاران است. 3 - بانک ها طبق قانون نقش...
-
بازاریابی رابطه مند
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 14:59
قضاوت مشتری در مورد بانک بر اساس میزان توانمندی بانک در کمک به حل معضلات و توسعه تجارت او استوار است. در کشور ما و اکثر کشورهای پیشرفته دنیا هدف و غایت نهایی انجام سریع امور و عدم اتلاف وقت به عنوان مهم ترین عنصر موفقیت در رقابت کنونی می باشد و مشتریان به عنوان ارکان تعیین کننده ارزش بسیاری زیادی برای تکنولوژی و سرعت...
-
تاثیر رضایت و وفاداری مشتری
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 14:59
- وفاداری مشتری کلید موفقیت تجاری است و مفهوم مشتری وفادار افزایش قابلیت سوددهی (ارزش آفرینی) در هزینه های پایین است؛ - در دنیای پرتحول امروز، ایجاد و نگهداری وفاداری مشتری به تلاشی سخت نیازمند است، تجارت الکترونیکی بسیاری از سدهای ورود رقبا را کاهش داده و توانایی انتخاب بی سابقه تامین کننده (فروشنده) را در اختیار...