webhostlimo

webhostlimo

webhostlimo

webhostlimo

۹۰ درصد از تصمیماتی که اتخاذ میکنیم توسط احساساتمان هدایت میشوند.


 درصد از تصمیماتی که اتخاذ میکنیم توسط احساساتمان هدایت میشوند.
جولای 12, 2017modir


ترجمه :

ما عموما به نحوه تصمیم گیری خود اعتقاد داریم. از انتخابهای نسبتا روزمره (دنیوی) مانند چه خمیردندانی باید بخرم؟ و یا حتی انتخاب های پیچیده تر و بزرگتر مانند چه خانه یا محل سکونتی را خریداری کنم ؟

حتی اگر در تصمیمی که گرفته اید دچار تردید هستید.

هر آنچه درباره تصمیم هایمان فکر میکنیم، با آنچه در واقعیت میدانیم متفاوت است.

اکثر انتخابهای ما توسط احساسات تحت تاثیر قرار گرفته و هدایت میشود که بصورت ناخودآگاه بر تصمیمهایمان تاثیرگذارند.

شناخت تاثیرات احساسی بر روی تصمیم هایمان می تواند تاثیر حیاتی بر پیش بینی و انتخابهای آینده ما داشته باشد.

۹۰ درصد از تصمیماتی که اتخاذ میکنیم توسط احساساتمان هدایت میشوند.


خوشبختانه علوم اعصاب در این زمینه می تواند واکنش های ذهن ما را هنگام تصمیم گیری مورد بررسی قرار دهند.

در این صورت میتوان فهمید که مصرف کنندگان چگونه تصمیم میگیرند.

ما میتوانیم از علوم اعصاب در مورد فرآیند تصمیم گیری به پاسخ های قابل قبولی دست پیدا کنیم.

با استفاده از علوم اعصاب می توانیم چگونگی تصمیم گیری مصرف کننده متکی بر حافظه، واکنش های احساسی و همچنین توجه و تعامل آنها را مشاهده کنیم.

در حالیکه بطور مستقیم خاطرات، توجه و احساسات میتوانند بر روی تصمیم گیری ما تاثیر بگذارند، درک اینکه مغز یا ذهن ما چگونه به اینها پاسخ یا عکس العمل نشان می دهد غالبا دشوار است.

علوم اعصاب ابزار دقیقی را برای شناخت توانایی هایی که به تصمیم گیری مصرف کننده کمک می کند را به ما نشان میدهد.

با استفاده از این اطلاعات مفید، برند شما جایگاه خود را در موارد زیر تثبیت می کند :

۱- یادآوری (تداعی برند)

۲- جلب توجه موثر مصرف کننده

۳- دریافت یک پاسخ عاطفی مثبت از مصرف کننده

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.